sâmbătă, 6 octombrie 2007

Contrazicere

'Sa ne ferim de a vesti adevarul celor care nu sunt in stare sa-l asculte'-Rousseau.............indraznesc sa contrazic aceasta expresie deoarece sunt multi oameni care in general cand gresesc spun 'Nu am stiut!' si tocmai de aceeea cred ca ar trebui macar sa incercam sa le spunem adevarul chiar daca nu accepta usor acel adevar ...pentru ca daca nu facem asta dupa aceea am putea sa fim si noi vinovati de aceea greseala din simplul fapt ca nu am informat persoana care a facut acea greseala.....deci sfatul meu ar fi........macar sa incercam sa vestim acel adevar care chiar daca nu e ascultat......in unele cazuri acest adevar poate fi vital chiar daca noi nu realizam acest lucru sau poate ne dam seama mai tarziu de acest lucru.......parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu