joi, 10 aprilie 2008

Goran Bregovic - Ederlezi

Daca tiganii nu ar mai fura poate ca lumea i-ar accepta asa cum sunt ei.......din cauza catorva persoane e judecata toata populatia ...ce pacat........un camp cu flori e judecat doar dupa cateva flori care n-au miros. Nu zic  ca toti ar fura........doar unii.




Un comentariu:

  1. eh si tu, asa se intampla mai mereu si nu numai in cazul tiganilor ..uite un ex in unele parti dn italia romanii sunt considerati niste..."tigani", nu ca as vrea sa fiu rasista si sa incep si eu sA fac tot felul de discriminari dar rareori gasesti o pers mai colorata;) care sa fie si de treaba , sincer eu nu am gasit , fiecare are cate un defect:D
    si mi se pare ca in cartea lui miguel cervantes..hmm nu mai stiu care se vb despre tigani..tin minte k am citit cand eram mai mik, cva de genu"pare se ca tiganii s-au nascut dn parinti hoti , au fost educati de profesori tigani hoti si....."asa mai departe..
    Sincer nu cred k noi romanii (sa zicem asa in masa) am accepta, bn sunt unii care gandesc mai profun si ar accepta dar altii intotdeauna vor face discriminare si chiar dak pers colorate ar fi ok...ar fi at problema pigmentului pielii..deci...:|

    RăspundețiȘtergere