joi, 9 august 2012

S.U.E

Oare cum ar fi daca Europa ar fi o tara mai mare precum America si statele din ea sa aibe guvernatori?
Sa fie Europa Statelor Unite(E.S.U) sau in engleza United States of Europe(U.S.E).
Oare care or fi avantajele si dezavantajele acestei schimbari?
Realizez ca nu avem aceeasi istorie,fiecare tara din U.E are propria ei istorie,si desi statele vor fi unite intre noi ca popoare ne vom vedea la fel; englezi,romani,francezi,etc.
Fiecare popor va ramane cu graiul sau propriu. Cine se va incumeta sa invete engleza doar ca tarile noastre sa fie state a unei a doua Americi?
Desi lipsesc multe pentru ca Europa sa fie o a doua America undeva in mintea mea imi doresc asta si incerc sa-mi imaginez,iar daca imi place ce rezulta din imaginatie poate o sa trimit o scrisoare( in care sa-mi exprim parerea si dorinta)cuiva din conducere...din consiliul european,pentru ca celor care sunt la conducerea Romaniei,nu stiu cat la suta le pasa de binele tarii.
Daca se poate numai putere si bani castigati necinstit.
Daca ar fi o proba pentru asta la Jocurile Olimpice probabil am avea numai medaliati cu aur si argint.
 "Neobrazarea acestor oameni  nu are limite,societatea asta a innebunit!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu