miercuri, 12 noiembrie 2008

Sertarul cu amintiri

Ecourile amintirilor daruite de tine

inca rasuna undeva prin mintea mea,

inchise intr-un sertar care scartaie

de nerabdare, vrea sa fie deschis.

Sunt multe ecouri de amintiri

sunt grele, sertarul nu mai rezista

se va strica si amintirile se vor imprastia

ce ma fac fara amintiri?

Unele le voi elibera cui va dori sa le afle

restul le voi tine pentru mine

sunt cam egoista,

sertarul il voi deschide din cand in cand.

Cu timpul se va goli sertarul

sau poate imi voi pierde memoria.

pentru moment m-am blocat

dar imi revin.

Mi-am revenit,dar amintirile tot acolo sunt

sertarul inca scartaie

sa-mi dea cineva ulei sa-l ung

pana voi incepe sa eliberez unele amintiri.

Va veni ziua eliberarii definitive

a amintirilor,intr-o zi nu vor mai exista

pana atunci sertarul va scartai continuu

oh Doamne ce chin !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu