luni, 17 noiembrie 2008

Vorbeam...

Vorbeam intr-o seara cu o amica si imi spunea ca e satula de tot si eu i-am zis: "apropo de faptul ca te-ai saturat,nu esti singura satula

Esti satula pt ca "n-ai digerat" cum trebuia...sa nu mai "inghiti nemestecat".

Stii...ajungi in unele clipe din viata cand iti dai seama"ca ai mancat prea mult si acu te-ai ingrasat sau ca nu poti digera si se produce ceva neplacut in acel "stomac" si ori ti-e rau ca acum...sau pur si simplu"vomiti" tot ce nu ai putut digera". Am intrebat-o daca stie la ce ma refer si-a zis ca a inteles e interesant ce i-am zis. Dupa i-am mai zis: "in cazul asta ar trebui sa gasesti o persoana dispusa careia sa-i "vomiti" ce nu ai putut "digera", ea radea. Poate se va supara ca am postat asta dar nu cred....pentru ca nu i-am scris numele... nici macar id-ul. Sa continui.. i-am mai scris: "eu de ex daca vrei iti dau si lamaie si punga".. Ea iar rade si eu continui  "ea rade si zice:"nu ms am si eu acasa" apoi am adaugat:"bun si punga? am ras si eu si adaug :" ah pardon am uitat sa pun"punga si lamaie" cu ghilimele. Voiam doar sa fie un sfat  ea imi arata :P si eu ii spun iar :"ar insemna punga un caiet si lamaia un pix sa scrii tot ce te "sufoca" sa-ti descarci cumva cumva energia asta negativa. Radea si i-am zis ca vorbesc serios dupa aia am intrebat-o ca de ce nu-si face un jurnal online... Un blog? Dar a zis ca nu-i place :) nu sta ea sa  se ocupe de asa ceva :) in fine...cam asta e tot. Pe curand.

Un comentariu:

  1. e mult mai bine cand incepi sa-i "vomiti" cuiva ce ai pe suflet asa "stomacul" tau va fi fericit:)

    RăspundețiȘtergere