marți, 21 august 2007

Capre mancatoare de chipsuri sau doar diversificare a meniului ?


Lolz, mergeam la izvor si in drum spre izvor vad niste capre,se indreapta spre mine si incep sa se uite cam ciudat la me nu stiam ce voiau,yo avand punga cu chipsuri in mana stau si ma gandesc ce au vazut caprele la me, ma uit la punga si mi-am dat seama ce le-a atras atentia .....punga mea de chipsuri cu ambalaj rosu:)))) am dat unei capre un chips dau si celeilalte mai dau tot asa cate unu si dupa am inceput sa servesc frumos capra din ambalaj:))))) si dupa servesc si pe cealalta capra:D dupa care le-am dat chipsurile pe jos sa le mance;.....si am mi-am vazut de drum in continuare cand m-am intors caprele se uitau dupa me si aveau o privire de parca ar fi vrut sa ma intrebe daca nu am mai chipsuri:)))))din pacate nu mai aveam ,mai aveam doar doua caramele si o acadea:)))) dar nu le-am dat .Data viitoare cand mai merg la izvor imi iau inghetata sau snacks-uri sa vad daca or sa vrea:)) of of animalele astea :D stiu un cantec care are animale de astea haioase e cantat de Mircea Rusu Band mel se numeste vrea si calu' sa bea:)))

Vrea si calu' sa bea

A mai trecut un an
Sunt pana la tavan
Mare si bolovan,
In fine
Parca sunt lozin plic
Ba totul,ba nimic
Sa mai traim un pic
Bine
Astazi e ziua mea
M-am pomenit cu ea
Sa intre cine vrea
La mine
Azi vor sari scantei
Si peste anii mei
Macheala cata vrei
Vine,vine
Refren
Vrea si calu' sa bea
Da-i din berea mea
Da-i sa bea cat vrea
Vaca-n luna a zburat
Nervii i-au cedat
Ca ei nu i-am dat
Casa ia foc prevad
Raiul asa il vad
Ca pe-un frumos prapad
Ce vine
Astazi e ziua mea..
hmz oare care o fi mai mare prapadul ca,calu' bea si vaca nu?:)) si animalele astea au ceva democratie nu gluma se pare ca nu doar oamenii s-au europenizat ci si animalele caprele manca chipsuri caii consuma alcool, ce mai? vorba aia din reclama "a innebunit lupu'"doar ca nu a inebunit doar lupu' ci si alte animale:)) ce sa mai zic?astea da animale cu pretentii:D cred ca ati auzi si pe la tv ca nush ce hotele pt caini si pisici s-au infiintat:)) doamny mare-i gradina ta=)) cik sa stea acolo cat is stapanii plecati de acasa:))lolz oare de ce nu se infiinteaza si un hotel unde s-o las pe nepoata-mea cat am yo treaba?:)) din pacate doar patrupedele au norocul asta:| in fine sa privim partea amuzanta a ceea ce am scris:D maine poimaine auzim ca merg si la restaurant chinezesc sa mance sushi patrupedele:)) sau ca merg la cinema,navigheaza pe internet........n-ar fi de mirare:)))) doamny cate lucruri ciudate se mai intampla pe planeta asta a noastra:)) ma minunez si ma distrez .....deci loome fii antena........SI ANIMALELE S-AU INTEGRAT IN UE SI AU INCEPUT SA-SI DEZVOLTE MENIUL DE LA IARBA AU AJUNS SA MANCE CHIPSURI SI SA BEA:))))).....EXTRAORDINAR!!!!!!=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu