duminică, 26 august 2007

NIMENI NU E PERFECT!

Oare de ce uneori avem impresia ca suntem perfecti?oare de ce nu vrem sa acceptam ca nimeni nu e perfect  si ca fiecare avem defecte si calitati?

De ce trebuie de fiecare data sa stam cu stresul: "Trebuie sa am grija sa nu gresesc!" sau alte chestii de genul asta? Trebuie sa ne amintitm din cand in cand ca nimeni nu e perfect, toti gresim la un moment dat si daca gresim ce? Trebuie sa stam calmi si sa ne amintim ca......"omul din greseli invata"recunosc nici yo nu-s perfecta,nimeni nu e dar se pare ca nu vrem sa acceptam asta .nu trebuie sa fim perfecti ci sa fim originali sa facem cum simtim cum credem noi ca e mai bine bineinteles cu unele exceptii  si alea ar fi criminalii,hotii,etc nici ei nu-s perfecti dupa cum spuneam fiecare face ce il duce capul si greseste dar pe viitor se poate spera ca o sa reflecteze la ceea ce a facut bine si ce a facut rau .Gresind ne dam seama cum trebuie sa facem ceva mai bine dar nu perfect pentru ca nu exista ceva care sa iasa perfect ci doar bine si daca vedem pe strada pe cineva mai urat sau nush cum. Nu trebuie sa aratam cu degetul sau sa judecam ci sa respectam si sa acceptam ca nu e vina acelei persoane ca e asa cum e dupa cum spuneam si repet.........NIMENI NU E PERFECT! cu totii gresim la un moment dat in viata trebiue sa acceptam asta chiar daca nu vrem ........avem defecte si calitati ..........si daca vreti sa stiti uneori nu doar calitatile pot fi de apreciat la o persoana ci si defectele. nu stiu daca stiati dar sunt unele persoane care sunt iubite pt defectele care le au astea depinde care or fi ele. Si inca ceva, nu trebuie sa schimbam nimic la  nimeni pentru ca daca persoana care la care incercam sa facem schimbari sau incercam sa schimbam chiar persoana respectiva.........daca facem incercarea asta facem cea mai mare greseala.Si daca ceva nu ne place la o anumita persoana cred ca ar fi mai bine sda schimbam la noi acel lucru asta cred  eu ......parerea mea!

Nu stiu daca m-am facut inteleasa cu ce am scris aici dar macar trebuie apreciat ca am deschis aceasta tema de discutie pe care unele persone cam evita sa o deschida.

Cineva la urma urmei tot  trebuia sa faca si  treaba asta.

Un comentariu:

  1. Perfectiunea..pfff nu exista sau oare?
    pff ...mda dak am fi perfectii cu totii ar ami exista motive de cearta?ce viata am duce dak am fi perfecti?
    pff ce monotona ar fi viata!!
    eu ma bucur k nu sunt perfecta ..bn desi am unele defecte pe care mi-ar placea sa nu le am...da asta e dat de la dumnezeu si n-ai cf totul se intmpla cu un scop deci dak nu suntem perfectio ins k asa a vrut doamne doamne sa fim:)ptr k asa stie el k e cel mai bn:)

    RăspundețiȘtergere