Se pare ca unii administratori de hoteluri de prin diferite statiuni de la malul marii ar trebui sa-si educe angajatii,pentru a nu mai face pe turistii straini sa regrete vizita in tara noastra.
Nu e nevoie cred,de exemple pentru ca probabil ori le stiti de la stiri ori vi le puteti imagina.
Pretindem uneori ca stim cum e romanul,dar de fiecare data reuseste sa ne surprinda cu nepolitetea sa fata de strainii care vin sa-si petreaca vacantele in tara noastra.
Pentru ca,nu-i asa!? "Romania,the land of choise"
Alegi sa-ti petreci vacanta in Romania si cand ti se serveste masa ti se spune sa mananci mai putin pentru ca nu ajunge mancarea,meniul e restrans,sau alte scuze penibile.
Hai sa fim seriosi! Atunci cand stii ca iti vin turisti straini si nu numai cu gusturi diverse ar trebui sa-ti iei toate masurile necesare si sa incerci sa te organizezi in ceea ce priveste servirea,meniul si alimentarea camarei,pivnitei,etc.
Si in privinta angajatilor care se ocupa direct de clienti,ar trebui sa li se recomande niste ghiduri de bune maniere sau sa fie indrumati sa urmeze niste cursuri. Sa invete sa fie mai amabili,mai politicosi in interactiunea cu clientii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu