miercuri, 20 iunie 2012

Reclamele

Pot sa zic ca sunt o degustatoare de reclame. Imi plac unele reclame,dar asta nu inseamna ca ele ma conving sa cumpar produsele prezentate in reclame. De exemplu: Imi plac reclamele la unele sucuri,iaurturi,marci de detergent,fast-food-uri,banci,marci de autoturisme si retele mobile. Iar la altele ma uit doar pentru a auzi muzica de pe fundalul sonor,la altele ma uit pentru ca imi place cum spune o anumita replica persoana care vorbeste in reclama sau cum isi joaca rolurile persoanele din reclama,la altele ma uit pentru ca ma binedispun,iar altele imi plac pentru ca stiu sa ma faca sa nu schimb postul aici cred ma refer la reclamele noi. Uneori urmaresc o reclama ca pe un episod dintr-un serial preferat,imi atrag curiozitatea dar nu si curiozitatea de-a cumpara.
Si mai cred ca la unele reclame se exagereaza cu textele : cel mai bun,cea mai tare oferta,cel mai cool,cea mai racoritoare,cel mai ieftin,etc.
Nu mai zic de reclamele la unele produse in care se zice ca daca cumperi nu stiu ce poti castiga ceva.In primul rand se face asta pentru a se face vanzare unui produs anume si in al doilea rand sansele sunt minime. Va dati seama de exemplu, cate pungi de Chio chips trebuie sa cumparati ca sa gasiti o bancnota in punga? Reclamele de genul asta nu ma conving si mi se par amagitoare. Iar daca se intampla sa cumpar vreo punga de chipsuri sau snacks-uri nu o cumpar pentru promotie ci pentru a satisface o pofta nevinovata sau pentru a rontai ceva la un film :) .
Unele reclame imi dau idei pentru alte variante de reclame la acelasi produs sau pentru o alta reclama la un alt produs.
Voi va uitati la reclame? Ce efecte au reclamele asupra voastra?


P.S Daca vi se pare ca am gresit ceva in legatura cu textele de lauda va rog sa-mi aduceti la cunostinta. Va multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu