marți, 31 martie 2009

Talent la scris (partea a 2-a)

Se pare ca am facut pentru scris o pasiune maladiva,atunci cand scriu nu-mi mai pasa de nimic.
   Atunci cand n-am idee despre ce as putea scrie, cand nu scriu, ma simt plictisita de tot ce stiu ca nu ma poate inspira.

O singura persoana poate sa inteleaga chestia asta, cred am cunoscut-o acum vreo luna cred, e poeta si ei ii place sa scrie, doar ca ea inca n-a ajuns cred la extremele la care am ajuns eu.
 Cred ca daca ar fi sa am vreun accident la mana dreapta,la degetele care ma ajuta la scris, as
muri psihic. Nu cred ca se mai poate numi talent, nu stiu cum s-o numi dar numai nu talent.
   Daca ar fi sa am tot timpul subiecte despre care sa scriu, as scrie continuu.Poate as face pauza de cateva minute sau/si ore dar nu de zile,pentru ca as risca sa-mi pierd sirul ideilor.
    Mi-e cam somn dar nu pot dormi, desi e 01:45 o sa incerc sa citesc ceva sau poate reusesc sa mai scriu si altceva.
   Pana adorm pot interveni multe, pe data viitoare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu